PODMÍNKY PRODEJCE
Přijetí podmínek
1.1 Tato ustanovení stanoví podmínky ("Podmínky"), za nichž se vy ("Prodejce", "Vy") můžete stát členem webových stránek Juglo ("Web") za účelem prodeje produktů, které nesmí být Zakázanými produkty (jak je definováno v Příloze 2) ("Produkty") zákazníkům webu ("Zákazníci").
1.2 Vaše používání stránek se řídí těmito podmínkami, podmínkami používání webových stránek Juglo a zásadami ochrany osobních údajů společnosti Juglo společně s jakýmikoli dalšími dokumenty uvedenými v těchto podmínkách. Věnujte prosím čas přečtení těchto dokumentů, protože obsahují důležité podmínky, které se na vás vztahují
2 | O nás
2.1 Web provozuje společnost Juglo Ltd., která obchoduje jako Juglo ("Juglo", "nás", "my" a "naše"). Jsme registrováni ve Skotsku pod číslem společnosti 648549 a se sídlem na adrese Unit E, 1 Glenburn Street, East Kilbride, G74 5BA. Chcete-li nás kontaktovat, navštivte naši stránku s kontakty.
3 | Přehled rolí
3.1 Společnost Juglo umožňuje prodejcům zveřejnit a prodat své produkty na webových stránkách smluvně podle standardní sady podmínek zákazníka společnosti Juglo. Vezměte prosím na vědomí, že ačkoli společnost Juglo poskytuje platformu pro usnadnění transakcí prováděných prostřednictvím tohoto webu, společnost Juglo není ani kupujícím, ani prodejcem produktů.
3.2Pokud si zákazník objedná produkt prostřednictvím webu, je smlouva uzavřena pouze mezi prodejcem a zákazníkem při dokončení prodeje (smlouva). Smlouva bude obsahovat podmínky zákazníka Juglo (a jakékoli další dokumenty v nich uvedené), e-mailové potvrzení objednávky zákazníka a informace o obchodě prodávajícího (dále jen "obchod prodávajícího"). Společnost Juglo není stranou této smlouvy, nenese odpovědnost za smlouvu ani za jakékoli nároky či spory vyplývající z ní nebo v souvislosti s ní, ani nejedná jako zástupce prodávajícího.
3.3 Podmínky (a dokumenty, na které se v nich odkazuje) mohou být čas od času aktualizovány a Prodávající bude o těchto aktualizacích písemně informován. Tyto podmínky byly naposledy aktualizovány 10. prosince 2019
3.4 Podrobnosti o prodejci se zobrazují na webu v obchodě prodávajícího (na který odkazují stránky produktu).
4 | Proces
4.1 Během procesu registrace bude Prodávající vyzván k výběru země registrace. Tato země musí být uvedena v seznamu podporovaných zemí společnosti Juglo a prodejce musí být schopen založit obchodní účet ve zvolené zemi.
4.2 Jakmile prodejce úspěšně dokončí proces podávání žádosti a obdržíte váš měsíční poplatek za předplatné (jak je definován v článku 6), bude mu poskytnut vlastní vyhrazený přístup, který se nazývá Ovládací panel prodejce („SCP“). Prodejce tam může nahrát, aktualizovat a zkontrolovat podrobné informace o výpisu (jak je definováno níže) pro své produkty (fotografie, text, způsoby dopravy atd.). Objednávky budou zaznamenány do SCP. Od této chvíle bude prodejce schopen spravovat objednávky zákazníků, prohlížet a spravovat spory (jak je definováno v článku 7.6.1), prohlížet a tisknout historii prodeje mezi prodejcem a Juglo, aktualizovat a spravovat úrovně zásob, prohlížet zprávy o výkonu, spravovat jejich předplatné a zpracovat zpětnou vazbu od zákazníků. Všechny finanční prostředky budou uloženy v SCP a veškerá komunikace se zákazníky a týmem Juglo bude probíhat prostřednictvím SCP.
4.4 Prodejce poté bude moci buď vytvořit nový Výpis (jak je definován v 7.1.6), nebo použít existující Výpis k vypsání svých Produktů
4.5 Pokud již jiný prodejce používá výpis a chcete aktualizovat podrobnosti o tomto produktu uvedeném v tomto seznamu, můžete odeslat žádost o změnu seznamu, avšak tato stránka se na webu automaticky neaktualizuje, aniž by společnost Juglo změny přijala. Seznam lze upravit pouze bez toho, aby Juglo změny přijal, s omezenou kapacitou, pokud jste jediným prodejcem, který aktuálně používá tento seznam, a / nebo žádný jiný prodejce aktuálně tento seznam nepoužívá.
4.6 Pokud se společnost Juglo rozhodne omezit přístup prodejce k SCP z důvodů stanovených v těchto podmínkách, bude mít prodejce přístup pouze k tomu, aby mu umožnil prohlížet a spravovat aktuální objednávky, prohlížet faktury mezi prodejcem a společností Juglo, označovat objednávky jako odeslané a zpracovávat Zpětná vazba od zákazníků („Omezený přístup“). Zatímco má prodejce omezený přístup, jeho výpisy nebudou viditelné pro zákazníky a zákazníci nebudou moci u prodejce provádět objednávky.
4.7 Jakmile zákazník provede platbu, finanční prostředky budou vyplaceny přímo na platební účet prodávajícího po odečtení prodejního poplatku v souladu s postupem stanoveným v článku 6.2.
5 | Zahájení a doba trvání
5.1 Členství prodávajícího začne později:
5.1.1 prodávající potvrdí souhlasu s těmito podmínkami; a
5.1.2 datum, kdy jsme schválili žádost Prodávajícího, obdrželi první Měsíční předplatné a my jsme prodejci poskytli přístup k SCP ("Datum zahájení").
7 | Závazky prodejce a zpracování objednávek
7.1 Při podpisu těchto podmínek se prodejce zavazuje:
7.1.1 prodávat Produkty v souladu se Zákaznickými podmínkami Juglo a ve všech významných ohledech dodržovat Zákaznické podmínky Juglo;
7.1.2 dodávat pouze Produkty, které mohou být dodány zákazníkovi ve lhůtách uvedených v článku 7.4.4.1. Pro účely těchto podmínek se „pracovním dnem“ rozumí jakýkoli den, který není sobotou, nedělí nebo svátkem ve Velké Británii;
7.1.3 nese výlučnou odpovědnost a nese veškerá rizika a odpovědnost za získávání, skladování, prodej a dodávku produktů zákazníkům s využitím přiměřených schopností a péče;
7.1.4 zajistit, aby název společnosti prodávajícího, číslo společnosti, sídlo a případně obchodní adresa a registrační číslo pro DPH byly v obchodě prodejce jasně zobrazeny a podle potřeby co nejdříve aktualizovány. To zahrnuje aktualizaci podrobností registračního čísla pro DPH prodejce. Pokud již prodejce nebude mít registrační číslo pro DPH, odebere jej z obchodu prodávajícího. Prodávající bere na vědomí, že společnost Juglo nenese žádnou odpovědnost ve vztahu k registračním údajům o DPH prodávajícího ani k jakýmkoli dalším údajům, které je povinen zobrazovat a aktualizovat podle tohoto článku 7.1.4;
7.1.5 odškodnění společnosti Juglo za veškeré závazky, náklady, výdaje, škody a ztráty (mimo jiné včetně jakýchkoli přímých, nepřímých nebo následných ztrát), které společnost Juglo utrpěla nebo které vznikly v souvislosti s jakýmikoli nároky souvisejícími s porušením ustanovení 7.1.4;
7.1.6 přebírá odpovědnost za přesnost a podrobnosti všech informací o produktu (včetně popisu produktu, obrázků, měření, stavu a jakýchkoli dalších doplňujících informací o produktech), jakož i ceny, za kterou se produkty prodávají („prodejní cena produktu“) ) spolu s hodnotou skladu (celkové množství skladu, které má prodejce k dispozici pro zákazníky Juglo) a SKU (skladovací jednotka) prodávajícího produktu, což zajišťuje, že tyto informace jsou podrobně uvedeny v seznamu na SCP („Výpis“) ). Souhlasíte s tím, že jste odpovědní za přesnost a informace uvedené v seznamu, ať už vytváříte seznam nebo používáte stávající seznam;
7.1.7 odškodní společnost Juglo za veškeré závazky, náklady, výdaje, škody a ztráty (mimo jiné včetně jakýchkoli přímých, nepřímých nebo následných ztrát), které společnost Juglo utrpěla nebo které vznikly v důsledku nebo v souvislosti s jakýmikoli nároky souvisejícími s nepřesnými, nesprávnými nebo jinak zavádějící popis produktů prodávaných na webu;
7.1.8 zajistit, aby nezklamal původ Produktů žádným popisem Produktů prostřednictvím SCP, ať už je obsažen v Seznamu nebo jinak;
7.1.9 zajistit, aby všechny náklady na poštovné a další náklady na poštovné zobrazené na Stránkách byly přesné;
7.1.10 zajistit vysokou kvalitu všech Produktů;
7.1.11 zajistit vysokou fotografickou kvalitu produktů a pokud možno bílou barvu pozadí - doporučujeme používat profesionální fotografie, ale není to nutné;
7.1.12 zajistit, aby prodávající aktualizoval SCP se všemi obdobími dovolených („období dovolené prodávajícího“);
7.1.13 zajistit, aby prodávající včas reagoval na dotazy u společnosti Juglo nebo od zákazníků (pokud možno okamžitě, alespoň do 1 pracovního dne), pokud nebude učiněno během prázdninového období prodávajícího;
7.1.14 zajistit, aby každý den udržovali aktuální informace o SCP, sledovali objednávky, aktualizovali zásilky a objednávky a pohotově reagovali na zákazníky požadující vrácení nebo vznesení sporu, pokud k tomu nedojde během prázdninového období prodejce;
7.1.15 zajistit přesnost (a dostupnost) úrovní zásob;
7.1.16 odebrat výpisy produktů, které čekají na zásoby po delší dobu (dva týdny nebo déle) z oblasti SCP prodejce, dokud nebudou k dispozici;
7.1.17 připravit vhodnou fakturu pro každou objednávku a zajistit, aby byla zaslána zákazníkovi na vyžádání
7.1.18 zajistit, aby v případech, kdy by Produkt neměl být prodáván zákazníkům do určitého věku, byl do SCP správně zadán minimální věk pro tento Produkt (je-li to relevantní);
7.1.19 odškodnění společnosti Juglo za veškeré závazky, náklady, výdaje, škody a ztráty (mimo jiné včetně jakýchkoli přímých, nepřímých nebo následných ztrát), které společnost Juglo utrpěla nebo které vznikly v důsledku nebo v souvislosti s jakýmikoli nároky souvisejícími s porušením ustanovení 7.1.18;
7.1.20 zdržet se prodeje jakýchkoli Zakázaných produktů (jak je podrobně uvedeno v Příloze 2);
7.1.21 zdržet se nahrávání urážlivých nebo nahých obrázků nebo materiálů nebo jinak porušovat zásady používání webových stránek společností Juglo;
7.1.22 odškodnění společnosti Juglo za veškeré závazky, náklady, výdaje, škody a ztráty (mimo jiné včetně jakýchkoli přímých, nepřímých nebo následných ztrát), které společnost Juglo utrpěla nebo které vznikly v souvislosti s jakýmikoli nároky souvisejícími s porušením doložek 7.1.20 nebo 7.1.21;
7.1.23 zdržet se používání těchto stránek jako inzertního portálu, kromě seznamu produktů, které prodáváte a jejichž prodej je povolen podle těchto podmínek;
7.1.24 zajistit, aby všechny problémy týkající se stránek byly sděleny společnosti Juglo prostřednictvím e-mailové adresy: info@juglo.com
7.1.25 zajistit, aby se SCP používalo pro veškerou komunikaci se všemi Zákazníky;
7.1.26 nepodporovat přímou komunikaci se zákazníkem prostřednictvím své vlastní e-mailové adresy, pouze SCP;
7.1.27 neprodává přímo zákazníkům (vyřazení Jugla);
7.1.28 dodržovat všechny příslušné právní předpisy, včetně ustanovení zákona o ochraně osobních údajů z roku 2018 a veškerých spotřebitelských právních předpisů; a
7.1.29 odpovídá za inkaso a platbu všech splatných daní, včetně DPH (pokud se vztahuje na prodejce);
7.1.30 se zdrží prodeje produktů, které porušují duševní vlastnictví nebo vlastnická práva třetí strany..
7.2 Propagace vlastních webových stránek prodávajícího
7.2.1 Prodávající nesmí do odeslaných objednávek, které zadal, zahrnout odkaz na svoji webovou stránku (nebo jakoukoli třetí stranu) v SCP, na jakýkoli produkt nebo výpis na této stránce, ani jinak poskytnout adresu svého webového serveru nebo ho propagovat. Zákazník na Juglo nebo jakýmkoli jiným způsobem komunikace se Zákazníkem
7.2.2 Prodávající nesmí uvádět svou e-mailovou adresu kdekoli na stránkách společnosti Juglo, SCP, produktu nebo seznamu nebo v jakýchkoli jiných komunikačních prostředcích se zákazníkem.
7.2.3 Prodávající nesmí dražit na název společnosti Juglo ani na variace značky nebo názvu domény Juglo nebo názvu značky na Googlu nebo jiných vyhledávačích nebo na placených vyhledávacích stránkách.
7.2.4 Prodávající bere na vědomí a přijímá, že „Juglo“ je ochranná známka společnosti Juglo Ltd ..
7.2.5 Prodávající nesmí zasílat propagační e-maily nebo katalogy nebo jiné propagační materiály zákazníkům představeným prodejci společností Juglo, kromě těch, které jsou značkové pouze od společnosti Juglo nebo k projednání objednávky zadané na stránkách Juglo.
7.3 Zabezpečení
7.3.1 Prodávající je povinen udržovat připojení k počítači a internetu na své vlastní náklady a zajistit, aby neobsahovalo viry.
7.3.2 Prodejce musí zajistit, aby jeho přihlašovací jméno a heslo byly udržovány v bezpečí a aby k nim žádná jiná strana neměla přístup. Pokud tyto údaje ztratíte, musí okamžitě kontaktovat společnost Juglo prostřednictvím webových stránek a požádat o nová hesla.
7.4 Informace o cenách a zpracování objednávek
7.4.1 Ceny prodeje produktu by měly zahrnovat veškerou příslušnou DPH a budou se za ně považovat (pokud to platí pro prodejce a tuto použitelnost určí výhradně prodejce, nikoli odpovědnost společnosti Juglo);
7.4.1.1 Prodejní ceny produktu by neměly překročit 30 000 GBP včetně daně a dopravy. Seznamy produktů s prodejními cenami produktů přesahujícími 30 000 GBP budou z webu odstraněny.
7.4.2 Prodávající bere na vědomí a přijímá, že:
7.4.2.1 bude dodržovat ustanovení 12.5 Zákaznických podmínek ve vztahu k produktům s nesprávnou cenou;
7.4.2.2 pokud Prodejce aktualizoval cenu Produktu nebo Produktů, může být aktualizovaná cena zobrazena na Webových stránkách až 2 hodiny; a
7.4.2.3 pokud nebyly do SCP správně zadány náklady na balení a poštovné, nemá Prodávající právo požadovat od Zákazníka další platby, jakmile Zákazník odešle svou objednávku.
7.4.2.4 Společnost Juglo může slevovat Produkty pro účely platformy Juglo Deals. Jakékoli změny cen provedené společností Juglo nebudou odečteny z vašich plateb.
7.4.3 Prodejní ceny lze na Web přidat pomocí SCP
7.4.4 Jakmile prodejce obdrží objednávku prostřednictvím SCP prodejce:
the Seller:
7.4.4.1 je povinen objednávku Zákazníka splnit a odeslat, jakmile to bude rozumně proveditelné, a k přijetí v následujících časových rámcích („Časové rámce“), které běží od okamžiku, kdy vyprší doba pro zpracování Prodávajícího („Čas zpracování“), nebo pokud není Čas je nastaven, bod, kdy zákazník odešle objednávku prostřednictvím webu:
Určené časové rámce (v pracovních dnech): 1, 1-2, 2-3, 3-5, 4-6, 6-8, 6-10, 10-15, 14-30
7.4.4.1.1 Objednávky musí být odeslány v době zpracování prodejce, kterou lze nastavit v SCP na maximálně 10 (deset) pracovních dnů..
7.4.4.1.2 Prioritní objednávky musí být odeslány ve stejný pracovní den, pokud jsou objednány před prioritním cut-off časem stanoveným v SCP..
7.4.4.2 musí zákazníka včas informovat prostřednictvím SCP v každé z následujících fází:
7.4.4.2.1 odeslání objednávky; a
7.4.4.2.2 jakékoli dotazy týkající se objednávky, které budou vyřizovány prostřednictvím SCP.
7.4.5 Prodávající bere na vědomí a souhlasí s tím, že společnost Juglo si vyhrazuje právo vrátit zákazníkovi platbu za objednávku, pokud prodávající nedodrží časové rámce pro vyřízení této objednávky, jak je podrobně uvedeno výše, nebo pokud zákazník vznese spor týkající se zpoždění, a Juglo řeší záležitost přímo s prodejcem.
7.4.6 Prodávající přijímá objednávku zákazníka pouze při odeslání produktu zákazníkovi. Aby se předešlo pochybnostem, debet z platební karty nepředstavuje přijetí objednávky. Pokud produkt není označen jako odeslaný do 28 dnů od provedení objednávky, bude společnost Juglo považovat objednávku za nepřijatou.
7.4.7 Pokud prodejce nepřijme objednávku, jak je popsáno v 7.4.6, nebo pokud prodejce objednávku odmítne, je společnost Juglo oprávněna vrátit zákazníkovi platbu za tuto objednávku.
7.4.8 Prodávající musí ke všem objednávkám přiložit příslušnou fakturu (pokud ji zákazník požaduje) a veškerou další dokumentaci, kterou může poskytnout společnost Juglo; a
7.4.9 Prodávající nesmí k balení nebo objednávce doručené zákazníkovi dodávat žádné jiné materiály (kromě obalů), které by mohly mít komerčně nepříznivý účinek na společnost Juglo, stránky nebo značku Juglo.
7.5 Dodání / pošta a balení
7.5.1 Prodávající bude mít k dispozici celou řadu možností dopravy, které se bude zobrazovat v oblasti SCP Prodejce. Prodejce bude odpovědný za výběr, které možnosti se použijí. Prodávající se může rozhodnout nabídnout jakoukoli vhodnou možnost pro produkty prodávajícího a může si vybrat mezi dopravou zdarma, paušální přepravou, přepravou podle hmotnosti nebo více nákladů na dopravu, pokud bylo objednáno více produktů v rámci stejné objednávky.
7.5.2 Pokud se na Produkty prodávajícího vztahují dodatečné náklady na balení a poštovné, například pokud jsou Produkty těžké, křehké, objemné nebo drahé nebo podléhající rychlé zkáze, je Prodávající odpovědný za zajištění toho, aby tyto náklady byly zohledněny na jejich Výpisu v Prodejní ceně Produktu
7.5.3 Prodávající musí zajistit, aby si vybral možnosti přepravy z SCP, které se vztahují na jeho Produkt, a jakmile bude provedena objednávka, musí zajistit, aby byly odeslány podle poštovného / přepravního způsobu vybraného zákazníkem nebo lépe. Prodávající je odpovědný za přepravu a odpovídá za jakékoli ztráty na příspěvku včetně jakéhokoli nedodání, chybného doručení, krádeže nebo jiné chyby či omylu v souvislosti s produkty objednanými prostřednictvím tohoto webu.
7.5.4 Prodávající musí zajistit, aby byl Produkt zabalen profesionálním způsobem vhodným pro Produkt, a musí zajistit, aby byla do obalu vložena tištěná verze faktury pro Zákazníka. Balení musí být vhodné pro produkt (balené v bublinkové fólii pro jemné předměty atd.).
7.5.5 Prodávající musí zajistit, aby veškerá cla a dovozní cla byly zaplaceny předem za produkty dodávané na adresy ve Velké Británii. Zákazník není odpovědný za cla a dovozní cla: cena uvedená za produkty na webu (spolu s příslušnými poplatky za doručení) je cena, kterou zákazník zaplatí.
7.6 Vrácení a vrácení peněz
7.6.1 Jakékoli žádosti zákazníka o vrácení peněz nebo vrácení jakéhokoli produktu (produktů) budou vyřízeny přímo mezi prodejcem a zákazníkem prostřednictvím SCP. Prodejce obdrží e-mailem oznámení o těchto požadavcích prostřednictvím SCP. Zákazník vznese spor („Spor“), pokud je produkt vadný, nesprávně popsaný, poškozený nebo nebyl dodán, a Zákazník požádá o zrušení („Zrušení“), pokud si přeje uplatnit svá práva v rámci ochrany spotřebitele (vzdálenost Předpisy) Předpisy 2000. Zákazník může zrušit objednávku do 30 (třiceti) minut po zadání objednávky. Poté bude prodejci zaslána žádost o zrušení ke kontrole. Objednávky nebudou prodejci viditelné prostřednictvím ovládacího panelu prodejce, dokud neskončí 30minutová lhůta pro zrušení.
7.6.2 S výhradou ustanovení článku 9 Zákaznických podmínek společnosti Juglo, která jsou čas od času k dispozici na Stránkách, a tohoto článku 7, Prodávající schválí takové vrácení prostřednictvím SCP a vrátí Zákazníkovi bezodkladně prostřednictvím SCP.
7.6.3 Pokud Prodávající prostřednictvím SCP provede vrácení peněz, bude zákazníkovi vrácena prodejní cena produktu (a případně náklady na poštovné) zaplacené za vrácené produkty.
7.6.4 Prodávající nevydá vrácení peněz šekem ani jinými prostředky.
7.6.5 Prodejce zajistí, aby vrácení a vrácení peněz související s objednávkami bylo zpracováno v souladu s následujícími podmínkami. Pro účely tohoto článku se „zrušitelným produktem“ rozumí produkt, který je možné vrátit a který není uveden v článku 7.6.6.2:
7.6.5.1 ze zákona může Zákazník zrušit, vrátit nebo získat náhradu v souvislosti s objednávkou Produktů podle předpisů o spotřebitelských smlouvách (s platností od 13. června 2014) do 14 (čtrnácti) dnů od dodání Produktů, Juglo však vyžaduje, aby prodejci nabídli lhůtu pro vrácení 30 (třicet) dnů. Zákazník to provede prostřednictvím svého online účtu a od zákazníka obdržíte e-mailové oznámení;
7.6.5.2 avšak (pokud není takový Produkt vadný) se právo na zrušení stanovené v článku
7.6.6.1 nepoužije v případě:
7.6.5.2.1 personalizované položky, které jsou speciálně vyrobeny podle specifikace zákazníka (např. Tisk na zakázku), kromě případů, kdy si zákazník vybral položky z předem určených možností upgradu nebo standardních běžných komponent. Aby se předešlo pochybnostem, předměty s neotevřenými nebo zapečetěnými hygienickými plombami mohou být zrušeny nebo vráceny, pokud se nejedná o některou z následujících věcí:
7.6.5.2.2 osobní věci;
7.6.5.2.3 zboží podléhající rychlé zkáze, mimo jiné jídlo, pití a čerstvé květiny;
7.6.5.2.4 zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software, který zákazník odpečetil nebo otevřel;
7.6.5.2.5 noviny, periodika nebo časopisy; a
7.6.5.2.6 položky, které vzhledem ke své povaze nelze vrátit (například pokud je fyzicky nemožné vrátit věci nebo kde nelze položky obnovit do stejného fyzického stavu, v jakém byly dodány (např. Nylonové punčocháče)), (každý "Nezrušitelný produkt ").
7.6.5.3 pokud zákazník požaduje vrácení peněz za Storno produkt, bude toto vrácení prodávajícím zpracováno co nejdříve, v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávající obdržel instrukci ke zrušení Storno produktu od Zákazník za předpokladu, že prodávající obdrží od zákazníka zpět produkt (y) ve stavu, v jakém je zákazník obdržel;
7.6.5.4 pokud zákazník požaduje vrácení peněz, protože produkt je vadný, poškozený nebo nesprávně popsaný, přiměřené náklady na poštovné a balné (což jsou standardní poštovní náklady společnosti Royal Mail), které zákazník vynaložil na vrácení produktu (produktů) prodejci, musí být vráceny na adresu Zákazník spolu s úplnými náklady na Produkt;
7.6.5.5 Zajistěte, aby při prodeji na Juglo UKa byla v prodejním obchodě jasně uvedena adresa pro vrácení, na kterou může zákazník vrátit Stornoble Product. Pokud nelze poskytnout zpáteční adresu, musí prodejce:
- Nabídněte zákazníkovi štítek s předplaceným vrácením - Nabídněte zákazníkovi vrácení peněz bez požadavku na Stornoble Product musí být vrácen
7.6.5.7 Prodávající poskytne zákazníkovi bezplatný štítek pro vrácení zboží na jakoukoli adresu mimo Spojené království, na kterou může zákazník vrátit Stornoble Product.
7.7 Platba
7.7.1 Platby za produkty na webu budou prováděny přímo zákazníkem prodejci prostřednictvím webu, přičemž transakce s pruhy budou zaznamenány na SCP určeném prodejcem. Prodejce musí denně kontrolovat SCP, zda neobsahuje nové objednávky.
7.7.2 Jakmile zákazník zadá svou objednávku prostřednictvím webu, jsou od zákazníka odebrány finanční prostředky a drženy společností Stripe, dokud není objednávka označena jako odeslaná v SCP prodejcem. Pouze poté, co bude objednávka označena jako odeslaná, budou prostředky uvolněny z Stripe prodejci. Během tohoto procesu se transakce v rámci účtu Stripe prodejce zobrazí jako "Platba pozastavena partnerem".
7.7.3 Prodejce tímto jmenuje Juglo jako svého agenta pro zpracování plateb za účelem správy plateb od zákazníků a provádění veškerých potřebných refundací vaším jménem v souladu s těmito podmínkami.
7.7.4 Kromě toho společnost Juglo informuje prodejce e-mailem o objednávkách čekajících na odeslání v jejich SCP, ale společnost Juglo nezaručuje spolehlivost e-mailové komunikace.
7.7.5 Po obdržení takového oznámení prodávající zpracuje každou objednávku se zákazníkem v souladu s časovými rámci pomocí SCP přístupu prodávajícího. Po odeslání každé objednávky to prodejce dále potvrdí u zákazníka prostřednictvím svého SCP kliknutím na tlačítko „Odeslat“. To také znamená přijetí objednávky zákazníka
7.7.6 S výhradou článku 7.7.7 společnost Juglo neprodleně upozorní společnost Stripe, aby prodávajícímu zaplatila prodejní cenu produktu spolu s náklady na dopravu za příslušné produkty snížené o jakýkoli příslušný poplatek za zvýšení ceny produktu (v závislosti na příslušné DPH), a to okamžitě u prodejce. Stripe účet ("splatný zůstatek").
7.7.7 Někdy může zákazník zaplatit za produkty pomocí slevových kódů (jak jsou definovány v našich podmínkách slevového kódu), které jsme mu vydali prostřednictvím webu. To však nebude mít vliv na vaše právo obdržet platbu, jak je stanoveno v článku 7.7.5.
7.7.8 Společnost Juglo si vyhrazuje právo změnit Měsíční poplatky za předplatné nebo Poplatek za prodej produktu na základě písemného oznámení Prodávajícímu 30 dnů předem.
7.7.9 Společnost Juglo bude poskytovat prodejci měsíčně fakturu s DPH ("faktura s DPH"). Faktura s DPH bude připravena a poskytnuta Prodávajícímu během následujícího měsíce následujícího po období, za které se Faktura s DPH vztahuje, např. Faktura s DPH za kalendářní měsíc únor bude připravena 1. března, Faktura s DPH týkající se kalendářní měsíc březen bude připraven 1. dubna.
8 | Omezení odpovědnosti a odškodnění
8.1 Nic v těchto Podmínkách neomezuje ani nevylučuje naši odpovědnost::
8.1.1 za smrt nebo zranění způsobené naší nedbalostí nebo nedbalostí našich zaměstnanců, agentů nebo subdodavatelů; nebo
8.1.2 podvod nebo podvodné zkreslování;
8.2 výhradou článku 8.1: -
8.2.1 neneseme žádnou odpovědnost za vás, ať už ve smlouvě, deliktu (včetně nedbalosti), porušením zákonné povinnosti nebo jinak za jakoukoli ztrátu zisku nebo smluv, nebo za jakoukoli nepřímou nebo následnou ztrátu, ať už vyplývající z nedbalosti, porušení smlouvy nebo jinak; a
8.2.2 naše celková odpovědnost vůči vám ve vztahu ke všem dalším ztrátám vzniklým v souvislosti s prodejem produktů zákazníkům a těmito podmínkami, ať už ve smlouvě, deliktu (včetně nedbalosti), porušením zákonné povinnosti nebo jiným způsobem, nepřekročí celkovou částku v měsíčních poplatcích za předplatné, kterou jste nám zaplatili za posledních 12 měsíců; a
8.2.3 nebudeme vůči vám ve vztahu k produktům odpovědní. Je vaší odpovědností uzavřít příslušné pojištění nezbytné k pokrytí nákladů na produkty, které dodáváte zákazníkům v případě, že by došlo ke ztrátě nebo poškození při přepravě.
8.3 S výjimkou případů stanovených v těchto podmínkách jsou veškeré záruky, podmínky a další podmínky vyplývající ze zákona nebo obecného práva vyloučeny v maximálním rozsahu povoleném zákonem.
8.4 Prodejce odškodní společnost Juglo a bude ji chránit za veškeré závazky, nároky, výdaje, škody a ztráty (mimo jiné včetně jakýchkoli přímých, nepřímých nebo následných ztrát a všech úroků, pokut, daní, cel a právních nákladů a všech ostatních přiměřených nákladů). profesionální náklady a výdaje) vzniklé v souvislosti s používáním webu prodejcem nebo v souvislosti s ním.
8.5 Čas od času bude nutné, aby společnost Juglo provedla aktualizace Webových stránek a provedla jejich údržbu. Ačkoli se o to pokusíme v době, kdy je nejméně pravděpodobné, že to obtěžuje naše Prodejce a Zákazníky, a vždy se budeme snažit informovat Prodejce o jakékoli plánované údržbě, nebudeme za vás mít žádnou odpovědnost za ztrátu zisků nebo jiné ztráty způsobené údržbou prováděné na Stránce nebo prostoje Stránky.
9 | Ukončení
9.1 Bez omezení našich dalších práv nebo opravných prostředků můžeme tyto podmínky s okamžitou účinností ukončit písemným oznámením, pokud:
9.1.1 dopustíte se jakýchkoli pokračujících nebo závažných porušení některého z ustanovení těchto podmínek a v případě takového porušení, které je možné napravit, neodstraníte to do 30 dnů od obdržení písemného oznámení s úplnými údaji porušení a požadovat jeho nápravu;
9.1.2 převezme majetek, nebo je ustanoven příjemce (nebo obdobný funkcionář) nad kterýmkoli z vašich majetků nebo aktiv;
9.1.3 uzavíráte jakékoli dobrovolné (nebo podobné) ujednání se svými věřiteli, je jmenován správce nebo se na vás vztahuje insolvenční řízení v jakékoli jurisdikci;
9.1.4 vstupujete do likvidace (s výjimkou účelu sloučení, rekonstrukce nebo jiné reorganizace a to takovým způsobem, že společnost vzniklá reorganizací skutečně souhlasí s tím, že bude vázána nebo převezme povinnosti uložené této druhé straně podle těchto podmínek );
9.1.5 přestanete nebo hrozíte, že přestanete podnikat;
9.1.6 nezaplatíte jakoukoli částku, která nám náleží v souvislosti s těmito podmínkami, včetně měsíčních poplatků za předplatné v den splatnosti pro platbu;;
9.1.7 máte alespoň 5% z celkového prodeje Produktů za předchozí měsíc vrácených Zákazníky v následujícím měsíci; nebo
9.2 Aniž bychom omezovali naše další práva nebo opravné prostředky, budeme mít při naší volbě právo:
9.2.1 udělit prodejci pouze omezený přístup k SCP; a / nebo
9.2.2 ukončete svůj přístup k SCP písemným oznámením s měsíčním předstihem; a / nebo
9.2. Ukončete tyto podmínky.
9.3 Aniž byste omezili svá další práva nebo opravné prostředky, máte právo ukončit tyto podmínky tím, že nám dáte 1měsíční písemné oznámení prostřednictvím SCP, a prodejce nenese odpovědnost za jakékoli vzniklé náklady.
9.4 Bez omezení našich dalších práv nebo opravných prostředků máme právo pozastavit váš přístup nebo vám udělit pouze omezený přístup k SCP, pokud porušíte některou z podmínek uvedených v článku 7.
10 | Důsledky ukončení
Po ukončení těchto podmínek:
10.1 neprodleně nám zaplatíte všechny naše nezaplacené měsíční poplatky za předplatné, jakékoli další poplatky stanovené v článku 6 a jakékoli další částky, které nám řádně dluží, spolu s příslušnou DPH;
10.2 zajistíte, aby všechny objednávky zadané před ukončením byly splněny, pokud vám to vaše úroveň přístupu k SCP umožňuje;
10.3 vrátíte nám veškerý majetek, který nám patří. Dokud nebude tento majetek vrácen, budete výhradně odpovědní za jeho bezpečné uchování a nebudete jej používat k žádným účelům;
10.4 nabytá práva, opravné prostředky, povinnosti a závazky stran po skončení, nebo ukončení platnosti těchto podmínek nebudou ovlivněna. To zahrnuje právo požadovat náhradu škody v případě jakéhokoli porušení, které existovalo v den ukončení nebo uplynutí platnosti nebo dříve;
10.5 platnost všech licencí udělených podle těchto podmínek vyprší po ukončení;
10.6 klauzule, které výslovně nebo implicitně platí po ukončení, zůstávají v plné platnosti a účinnosti; a
10.7 Berete na vědomí a přijímáte, že si vyhrazujeme právo předat vaše kontaktní údaje zákazníkovi, pokud po ukončení těchto podmínek zůstanou mezi vámi a zákazníkem jakékoli spory nebo problémy, které nebudou vyřešeny.
11 | Důvěrnost
11.1 Společnost Juglo přijme veškerá preventivní opatření k bezpečnému uložení všech informací o produktu a podnikání prodávajícího a nebude je sdílet s žádnou třetí stranou, pokud k tomu prodejce výslovně neudělí svolení.
11.2 Prodávající neposkytne žádné podrobnosti o korespondenci nebo operacích (včetně operací SCP a marketingových plánů) žádným třetím stranám.
11.3 Povinnost mlčenlivosti podle těchto podmínek zůstává v platnosti po dobu 2 (dvou) let po ukončení nebo skončení platnosti těchto podmínek.
12 | Práva k duševnímu vlastnictví
12.1 Autorská práva, práva na design a všechna ostatní práva duševního vlastnictví na tomto webu (včetně těch, která se vztahují k jakýmkoli materiálům a dalším dokumentům nebo položkám, které připravujeme nebo vyrábíme v souvislosti se stránkami), náležejí absolutně nám.
12.2 Bez předchozího písemného souhlasu společnosti Juglo nesmíte používat materiály, dokumenty nebo jiné položky popsané v článku 12.1 výše.
12.3 Berete na vědomí a přijímáte, že autorská práva, práva na design a všechna další práva na duševní vlastnictví v Seznamu nám budou absolutně patřit nebo nám byla udělena licence. Zařazení produktu do seznamu vám nezaručuje žádná práva duševního vlastnictví v tomto seznamu.
12.4 Tímto vám udělujeme bezplatná, nevýhradní, celosvětová, trvalá, neodvolatelná práva a licence k používání, každý Výpis výhradně za účelem inzerce Produktů, které prodáváte prostřednictvím Webů.
13 | Záruka a odškodnění prodávajícího na práva duševního vlastnictví
13.1 Prodávající zaručuje společnosti Juglo, že je zákonným skutečným vlastníkem všech práv duševního vlastnictví a / nebo má platnou licenci k používání práv duševního vlastnictví v materiálech, které obsahují údaje, informace (včetně informací o prodejci), fotografie, loga a obrázky, které poskytuje nebo nahrání do společnosti Juglo a použití jejích práv duševního vlastnictví společností Juglo podle těchto podmínek neporuší práva duševního vlastnictví vlastněná žádnou třetí stranou a že ve vztahu k jejím právům duševního vlastnictví nevzniká a nebude existovat žádný nárok vůči společnosti Juglo
13.2 Prodávající odškodní společnost Juglo a zajistí, aby společnost Juglo byla neškodná vůči veškerým škodám, závazkům, nákladům, výdajům a ztrátám vyplývajícím z nedodržení nebo porušení tohoto článku 13 nebo v souvislosti s ním.
13.3 Pro účely článků 12 a 13 se „právy duševního vlastnictví“ rozumí autorská práva a související práva, ochranné známky a servisní značky, obchodní názvy a názvy domén, práva k založení, dobrá vůle a právo žalovat za domáhání se nebo nekalou soutěž, práva na vzory, práva na databáze, práva na počítačový software, práva na používání a ochranu důvěrnosti důvěrných informací (včetně know-how a obchodních tajemství) a všechna další práva duševního vlastnictví, v každém případě registrovaná nebo neregistrovaná, včetně všech aplikací a práva žádat a být jim udělena, prodloužení nebo prodloužení a práva požadovat přednost před takovými právy a všechna podobná nebo ekvivalentní práva nebo formy ochrany, která existují nebo budou existovat nyní nebo v budoucnu v kterékoli části světa.
14 | Právo a jurisdikce
Smlouvy na nákup zboží nebo služeb prostřednictvím našeho webu se řídí anglickým právem. Veškeré spory nebo nároky vyplývající z těchto smluv nebo s nimi související (včetně mimosmluvních sporů nebo nároků) podléhají výlučné jurisdikci anglických soudů.
15 | Všeobecné
15.1 Nebudeme odpovědní za jakékoli zpoždění při plnění nebo za jakékoli nesplnění kterékoli z našich povinností vyplývajících z této Smlouvy, pokud ke zpoždění nebo selhání došlo z jakékoli příčiny mimo naši přiměřenou kontrolu.
15.2 Žádná strana nebude převádět, převádět, účtovat, zadávat subdodávky ani jakýmkoli jiným způsobem řešit žádná z našich práv nebo povinností podle těchto podmínek.
15.3 Jakékoli oznámení nebo jiné informace požadované nebo povolené podle těchto podmínek se považují za platně poskytnuté, pokud jsou osobně doručeny této straně nebo pokud jsou zaslány předplacenou poštou první třídy na poslední známou adresu této strany. Pokud bude zasláno předplacenou poštou první třídy, bude se oznámení považovat za přijaté 2 dny po datu odeslání. Pokud je jakékoli takové oznámení nebo jiné informace dáno prostřednictvím faxu, považuje se oznámení za přijaté ve stejný den, pokud je zasláno během běžné pracovní doby, nebo následující pracovní den, pokud je zasláno mimo tuto pracovní dobu.
15.4 Žádné vzdání se jakéhokoli porušení těchto podmínek vámi nebude považováno za vzdání se jakéhokoli následného porušení stejných nebo jakýchkoli jiných ustanovení.
15.5 Je-li kterékoli ustanovení těchto podmínek prohlášeno jakýmkoli soudem nebo jiným příslušným orgánem za neplatné, zrušitelné, nezákonné nebo jinak nevymahatelné (nebo údaje v tomto smyslu obdržíme od kteréhokoli příslušného orgánu), pak bude toto ustanovení omezeno nebo vyloučeno v nezbytném minimálním rozsahu, aby tyto podmínky jinak zůstaly v plné platnosti a účinnosti a vymahatelné.
15.6 Nic v těchto Podmínkách není zamýšleno ani nebude považováno za partnerství nebo společný podnik jakéhokoli druhu mezi vámi a námi, ani nás nebude představovat vaším zástupcem. Nemáte oprávnění jednat jako náš zástupce nebo nás jakýmkoli způsobem zavazovat.
15.7 Tyto podmínky nebudou vymahatelné osobou, která není jejich stranou podle zákona o smlouvách (práva třetích stran) z roku 1999 nebo jinak.
15.8 Žádná změna těchto podmínek nebude závazná, pokud nebude učiněna písemně a podepsána vámi a námi.
15.9 Tyto podmínky se vztahují na vyloučení jakýchkoli dalších podmínek, které se snažíte uložit..
15.10 Tyto podmínky se řídí anglickým právem a anglické soudy mají výlučnou jurisdikci k rozhodování sporů týkajících se těchto podmínek.
15.11 Odkazy v těchto Podmínkách na „psaní“ zahrnují faxy, nikoli však e-mail.
Příloha 1
Poplatky
Prodejní poplatky
Prodejní poplatky lze zjistit výpočtem:
-
Opravte 0% z celkové prodejní ceny produktu
Příloha 2
Zakázané produkty
Pokud je produkt definován jako Zakázaný produkt společností Juglo, nesmí se na webu prodávat. Nesmíte prodávat nic z následujícího:
-
Produkty, které jsou jakýmkoli způsobem nezákonné nebo odporují místním pravidlům nebo zákonům;
-
Výbušniny, zbraně a související předměty;
-
Živočišné části nebo produkty;
-
Padělané, neoprávněné nebo nelicencované zboží;
-
Hračka neoznačená značkou CE; nebo
-
Zdravotnický prostředek, který není označen značkou CE; nebo
-
Elektronické zboží, které není označeno značkou CE, bez zástrčky, nebo které bylo předmětem odvolání z hlediska bezpečnosti výrobku;
-
Elektronický výrobek bez 3kolíkové zástrčky pro Spojené království (kromě holicích strojků a podobných výrobků pro péči o vlasy);
-
Produkt, který porušuje práva duševního vlastnictví třetí strany;
-
Urážlivé a / nebo kontroverzní materiály klasifikované jako Produkty, které propagují, podněcují nebo oslavují nenávist nebo násilí vůči jakékoli osobě;
-
Léčivé přípravky, které nejsou povoleny k prodeji ve Velké Británii, nebo ve formátu, který MHRA definuje jako vyžadování předpisu nebo dohledu od licencovaného lékaře;
-
Veterinární léky, které nejsou povoleny k prodeji ve Velké Británii nebo jsou definovány jako léky vyžadující předpis od VMD;
-
Nepovolené nebo omezené chemikálie, včetně, ale bez omezení, biocidů, pesticidů a detergentů.
PODMÍNKY ZÁKAZNÍKA
Podmínky uvedené níže (Podmínky) (společně se zásadami ochrany osobních údajů společnosti Juglo a podmínkami používání webových stránek Juglo) vám sdělí informace o nás a základ, na kterém můžete použít web Juglo, juglo.com (dále jen „web“) k procházet stránky a / nebo kupovat produkty (produkty) uvedené na těchto stránkách.
Společnost Juglo Ltd. obchodující jako Juglo provozuje webové stránky Juglo. Juglo Ltd. je společnost registrovaná ve Skotsku pod číslem společnosti 648549 a se sídlem na adrese Unit E 1 Glenburn Road, East Kilbride, G74 5BA. Chcete-li nás kontaktovat, navštivte naši kontaktní stránku.
Web je platformou nezávislých prodejců třetích stran (každý prodejce s vlastním obchodem (dále jen „prodejní obchod“)), který vám prodá produkty.
Vezměte prosím na vědomí, že ačkoli společnost Juglo poskytuje tržiště pro usnadnění transakcí prováděných prostřednictvím tohoto webu, společnost Juglo není ani kupujícím, ani prodejcem produktů. Proto doporučujeme, abyste se před zadáním objednávky ujistili, že jste spokojeni s podmínkami a prodejcem, se kterým jednáte, protože nemůžeme poskytnout žádnou záruku ani záruku na produkty dodávané prodejcem.
Pokud budete pokračovat v nákupu Produktu prostřednictvím Webových stránek, je smlouva uzavřena výhradně mezi vámi a Prodávajícím (Smlouva). Společnost Juglo není stranou této smlouvy, nenese odpovědnost za smlouvu ani za jakékoli nároky či spory vyplývající z ní nebo v souvislosti s ní, ani nejedná jako zástupce prodávajícího. Proto se níže uvedené podmínky vztahují na smlouvu mezi vámi a prodejcem a odkazy v těchto podmínkách na "my", "nás" a "naše" se vztahují na prodejce.
Smlouva bude obsahovat tyto podmínky (a jakékoli další dokumenty v nich uvedené) a informace na stránce prodejního obchodu.
Podmínky (a dokumenty, na které se v nich odkazuje) mohou být čas od času aktualizovány, jak je uvedeno v článku 8. Pokaždé, když si přejete produkty objednat, zkontrolujte prosím tyto podmínky, abyste porozuměli podmínkám, které budou v danou dobu platit. Tyto Podmínky byly naposledy aktualizovány dne 10. th prosince 2019.
Podmínky smlouvy s prodejcem
Tyto podmínky se vztahují na jakoukoli smlouvu mezi vámi a prodejcem o prodeji produktů vám. Před objednáním jakýchkoli produktů ze stránek si prosím pečlivě přečtěte tyto podmínky a ujistěte se, že jim rozumíte. Před podáním objednávky budete požádáni o souhlas s těmito podmínkami zaškrtnutím políčka před odesláním objednávky. Pokud odmítnete přijmout tyto podmínky, nebudete si moci ze stránek objednat žádné produkty.
Měli byste si vytisknout kopii těchto podmínek nebo je uložit do svého počítače pro budoucí použití.
Tyto podmínky a jakékoli smlouvy mezi vámi a prodejcem jsou pouze v anglickém jazyce.
1 | Informace o prodejcích
Informace o každém prodejci, včetně názvu společnosti, čísla společnosti, sídla a případně obchodní adresy a DIČ, jsou k dispozici na stránce Prodejce.
2 | Naše výrobky
2.1 Obrázky produktů na webu slouží pouze pro ilustraci. Přestože jsme vyvinuli veškeré úsilí, abychom barvy zobrazovali přesně, nemůžeme zaručit, že zobrazení barev na vašem počítači přesně odráží barvu produktů. Vaše produkty se od těchto obrázků mohou mírně lišit.
2.2 Přestože jsme vyvinuli veškeré úsilí, abychom byli co nejpřesnější, všechny velikosti, hmotnosti, kapacity, rozměry a rozměry uvedené na Stránkách mají rozdíl 5%.
2.3 Balení produktů se může lišit od balení zobrazeného na obrázcích na webu.
2.4 Všechny produkty zobrazené na webu podléhají dostupnosti. Pokud produkt, který jste si objednali, není k dispozici, budeme vás co nejdříve informovat e-mailem a co nejdříve to bude možné, zpracujeme vrácení celé částky na vaši platební kartu.
3 | Používání tohoto webu
3.1 Vaše používání webu se řídí podmínkami používání webových stránek Juglo. Věnujte prosím čas přečtení tohoto dokumentu, protože obsahuje důležité podmínky, které se na vás vztahují.
3.2 Zejména souhlasíte:
3.2.1 zveřejňovat nebo zveřejňovat zpětnou vazbu o prodejcích nebo produktech, která je čestná, spravedlivá a věcná; a
3.2.2 zdržet se zveřejňování nebo zveřejňování jakéhokoli obsahu nebo materiálů, které jsou urážlivé, pomlouvačné, urážlivé, nesprávné, zavádějící nebo jakýmkoli způsobem nepřesné
3.3 Vzhledem k objemu prodejců a produktů na webu nejsme schopni zkontrolovat všechny komentáře uvedené v sekcích zpětné vazby. Proto vás žádáme, abyste nám okamžitě oznámili jakékoli hanlivé, nezákonné nebo urážlivé příspěvky tím, že nás kontaktujete e-mailem na adrese info@juglo.com. Poté je zkontrolujeme a podnikneme příslušná opatření.
3.4 Berete na vědomí a přijímáte, že vaše nepoužívání stránek v souladu s těmito podmínkami a jakýmkoli dokumentem uvedeným v těchto podmínkách může mít za následek zablokování vašeho přístupu na stránky.
4 | Jak používáme vaše osobní údaje
Vaše osobní údaje budou použity v souladu se Juglo Privacy Policy. zásadami ochrany osobních údajů společnosti Juglo . Věnujte prosím čas přečtení tohoto dokumentu, protože obsahuje důležité podmínky, které se na vás vztahují.
5 | Jste-li spotřebitel
Toto ustanovení 5 se vztahuje pouze na spotřebitele.
5.1 Jako spotřebitel si můžete zakoupit produkty ze stránek pouze v případě, že vám je alespoň 18 let.
5.2 Určité produkty na webu lze zakoupit, pouze pokud splňujete zákonný věk pro daný produkt. Podle zákona nám není dovoleno dodávat vám tyto produkty, pokud nesplňujete tyto věkové požadavky. Jste-li nezletilí, nepokoušejte se objednávat tyto produkty prostřednictvím tohoto webu. Tyto produkty jsou
5.2.1 Tabákové výrobky a jakékoli náhrady tabáku - minimální věk: 18;
5.2.2 Lihoviny a jiný alkohol - minimální věk: 18;
5.2.3 Zábavní pyrotechnika - minimální věk: 18;
5.2.4 Nože - minimální věk: 18;
5.2.5 E-cigarety, vapy, e-kapaliny, náplně do vape a jakékoli příslušenství - minimální věk: 18;
5.2.6 Lepidla a rozpouštědla - minimální věk: 18;
5.2.7 Náplně do butanového zapalovače - minimální věk: 18; a
5.2.8 DVD a počítačové hry - minimální věk uvedený na obalu.
5.3 Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že při provádění objednávky Produktu můžeme provádět kontroly věku. Vezměte prosím na vědomí, že při objednávání Produktu prostřednictvím Webu souhlasíte s prováděním těchto kontrol. Pokud nesouhlasíte s prováděním těchto kontrol, neměli byste objednávat produkty prostřednictvím tohoto webu.
5.4 Jako spotřebitel máte zákonná práva ve vztahu k produktům, které jsou vadné nebo neodpovídají popisu. Poradenství o vašich zákonných právech vám poskytne místní občanská poradna nebo kancelář obchodních standardů. Nic v těchto podmínkách nebude mít vliv na tato zákonná práva
6 | Jste-li obchodní zákazník
Tento článek 6 se použije, pouze pokud podnikáte.
6.1 Pokud nejste spotřebitelem, potvrzujete, že máte oprávnění zavazovat jakýkoli podnik, jehož jménem používáte web k nákupu produktů.
6.2 Tyto podmínky a jakýkoli dokument v nich výslovně uvedený jsou úplnou dohodou mezi vámi a námi. Berete na vědomí, že jste se nespoléhali na žádné prohlášení, příslib nebo prohlášení učiněné nebo poskytnuté námi nebo v jejich zastoupení, které není stanoveno v těchto Podmínkách ani v žádném dokumentu v nich výslovně zmíněném.
7 | Jak je uzavřena smlouva mezi vámi a námi
7.1 Kroky, které musíte podniknout k provedení objednávky na tomto webu, najdete v naší sekci O nás
7.2 Náš proces objednávky vám umožňuje zkontrolovat a upravit jakékoli chyby před odesláním objednávky. Na každé stránce procesu objednávky si prosím přečtěte a zkontrolujte svou objednávku.
7.3 Po zadání objednávky od nás obdržíte e-mail s potvrzením, že jsme vaši objednávku obdrželi („Potvrzení objednávky“). To však neznamená, že vaše objednávka byla přijata. Naše přijetí vaší objednávky proběhne, jak je popsáno v článku 7.5. Aniž by byla ovlivněna vaše práva na vrácení Produktů stanovených v těchto Podmínkách, můžete svoji objednávku Produktu kdykoli bezplatně zrušit, než vám Produkt (y) odešleme.
7.4 Aniž by byla ovlivněna vaše práva na vrácení Produktů stanovených v těchto Podmínkách, můžete svoji objednávku Produktu zrušit bez jakýchkoli nákladů do 30 (třiceti) minut od zadání objednávky. Poté bude prodejci zaslána žádost o zrušení ke kontrole. Storno je na uvážení prodejce - neexistuje žádná záruka, že bude vaše objednávka zrušena.
7.5 Smlouva mezi námi bude uzavřena, až když vám zašleme vaše produkty.
7.6 Pokud vám nemůžeme dodat produkt (například proto, že tento produkt není na skladě, již není k dispozici nebo kvůli chybě v ceně na webu, jak je uvedeno v článku 12.5), budeme vás o tom informovat e-mailem a co nejdříve to bude možné, zpracujeme vrácení celé částky vaší platební metodou.
8 | Právo společnosti Juglo na změnu těchto podmínek
8.1 Tyto podmínky mohou být čas od času aktualizovány za následujících okolností:
8.1.1 změny v tom, jak od vás přijímáme platby; a
8.1.2 Změny příslušných zákonů a regulačních požadavků.
8.2 Pokaždé, když si u nás objednáte Produkty, budou se na Smlouvu mezi vámi a námi vztahovat v té době platné Podmínky.
8.3 Kdykoli revidujeme tyto podmínky v souladu s tímto článkem 8, budeme vás průběžně informovat a upozorníme vás tím, že na webu uvedeme, že tyto podmínky byly změněny.
9 | Vaše spotřebitelské právo na vrácení a vrácení peněz
Toto ustanovení 9 se vztahuje pouze na spotřebitele.
9.1 Jako spotřebitel máte zákonná práva ve vztahu k Produktům, které jsou vadné, nekvalitní nebo neodpovídají zákonům o právech spotřebitelů z roku 2015. Produkty (produkty) jako takové musí být:
9.1.1 1 uspokojivé kvality - tj. Není vadný nebo poškozený;
9.1.2 Vhodné pro daný účel - Produkt (y) by měl (a) odpovídat účelu, pro který jsou dodávány;
9.1.3 Jak je popsáno - Produkt (y) se musí shodovat s daným popisem.
9.2 Máte zákonné právo zrušit smlouvu podle předpisů o spotřebitelských smlouvách během období uvedeného níže v článku 9.4. To znamená, že během příslušného období, pokud si to rozmyslíte, nebo z jakéhokoli jiného důvodu se rozhodnete, že si nechcete produkt ponechat, můžete nás informovat o svém rozhodnutí zrušit smlouvu a obdržet vrácení peněz. Poradenství o vašem zákonném právu na odstoupení od smlouvy podle těchto předpisů je k dispozici v místní občanské poradně nebo v kanceláři obchodních standardů.
9.3 Toto právo na zrušení však neplatí v případě:
9.3.1 jakékoli produkty vyrobené podle vašich specifikací, jasně personalizované, vyrobené na míru nebo jakýmkoli způsobem uvedené do provozu;
9.3.2 noviny, periodika nebo časopisy;
9.3.3 zboží podléhající rychlé zkáze, mimo jiné včetně jídla, pití nebo čerstvých květin;
9.3.4 software, DVD nebo CD, které mají bezpečnostní pečeť, kterou jste otevřeli nebo odpečetili.
9.4 Vaše zákonné právo na zrušení Smlouvy začíná dnem, kdy vám zašleme Produkt (y), tedy okamžikem uzavření Smlouvy mezi námi. Pokud vám Produkty již byly doručeny, máte lhůtu 30 (třicet) pracovních dnů, ve kterých můžete zrušit, počínaje dnem následujícím po dni, kdy jste obdrželi Produkt (y).
9.5 Chcete-li zrušit smlouvu, přihlaste se prosím ke svému zákaznickému účtu („zákaznický účet“) a výběrem možnosti zrušení zahajte proces. Vaše zrušení je účinné ode dne, kdy jste zrušení prostřednictvím systému na webu odeslali.
9.6 Obdržíte plnou náhradu ceny, kterou jste zaplatili za produkty, a veškeré příslušné poplatky za doručení, které jste zaplatili. Vrácení peněz, které vám náleží, zpracujeme co nejdříve, v každém případě do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy jste nám oznámili zrušení, jak je popsáno v článku 9.4, pokud obdržíme vrácené produkty v stav, ve kterém jste je obdrželi. Pokud jste nám vrátili Produkty, protože byly vadné nebo byly nesprávně popsány, přečtěte si článek 9.6.
9.7 Pokud jste nám vrátili Produkty podle tohoto článku 9, protože jsou vadné nebo nesprávně popsané, vrátíme vám cenu vadného Produktu v plné výši, veškeré příslušné poplatky za dodání a veškeré přiměřené náklady, které vám vzniknou při vrácení zboží nás.
9.8 Vrátíme vám peníze prostřednictvím platební metody, kterou jste použili k úhradě, do 14 dnů od podání žádosti o vrácení peněz prostřednictvím online systému, za předpokladu, že pokud jste nám měli vrátit Produkt (y), učinili jste tak do 14 dnů Prodávajícího, který to požaduje.
9.9 Pokud vám byly produkty doručeny:
9.9.1 musíte nám Produkty vrátit, jakmile to bude rozumně proveditelné. Pokud produkty vyžadují vyzvednutí, můžeme zajistit vyzvednutí produktů z adresy, na kterou byly doručeny. Budeme vás kontaktovat, abychom zajistili vhodný čas pro sběr;
9.9.2 pokud nebudou Produkty vadné nebo neodpovídají popisu (v tomto případě viz článek 9.6), budete odpovědní za náklady na vrácení Produktů k nám, případně za náklady na to, že od vás produkty získáme. Je-li možné vyzvednutí, před sjednáním vyzvednutí s vámi potvrdíme poplatky za vyzvednutí Produktů;
9.9.3 you have a legal obligation to keep the Products in your possession and to take reasonable care of the Products while they are in your possession.
9.10 Podrobnosti o vašem zákonném právu na zrušení a vysvětlení, jak jej uplatnit, jsou uvedeny v bodech 9.1 a 9.4.
9.11 Jako spotřebitel budete mít vždy zákonná práva ve vztahu k produktům, které jsou vadné nebo neodpovídají popisu. Tato zákonná práva nejsou ovlivněna návratovou politikou v tomto článku 9 ani v těchto Podmínkách. Poradenství o vašich zákonných právech vám poskytne místní občanská poradna nebo kancelář obchodních standardů.
10 | dodávka
10.1 Vaše objednávka bude splněna do předpokládaného data dodání stanoveného v Potvrzení objednávky, pokud nedojde k Události mimo naši kontrolu. Pokud nejsme schopni dodržet předpokládané datum dodání z důvodu Události mimo naši kontrolu, můžeme vás kontaktovat s revidovaným odhadovaným datem dodání.
10.2 Dodání bude dokončeno, když doručíme Produkty na adresu, kterou jste nám poskytli.
10.3 Za produkty nese odpovědnost po dokončení dodávky
10.4 Produkty vlastníte, jakmile obdržíme celou platbu, včetně všech příslušných poplatků za doručení.
11 | Mezinárodní doručení
11.1 Dodáváme do zemí uvedených na každé stránce Prodejního obchodu (Destinace doručení). U některých produktů však existují omezení pro určitá místa dodání, proto si před objednáním produktů pečlivě prostudujte informace na každé stránce obchodu prodávajícího a související náklady.
11.2 Pokud objednáváte produkty ze stránek k dodání do místa dodání, které je mimo Spojené království, může vaše objednávka podléhat dovozním clům a daním, které se uplatňují, když se dodávka dostane do tohoto místa určení
11.3 Požadujeme, aby prodejce zodpovídal za platby veškerých dovozních cel a daní za produkty dodávané do Velké Británie.
11.4 Musíte dodržovat všechny příslušné zákony a předpisy země, pro kterou jsou Produkty určeny. Nebudeme odpovědní ani odpovědní, pokud porušíte jakýkoli takový zákon.
12 | Cena produktů a poplatky za doručení
12.1 Ceny produktů budou čas od času uvedeny na webových stránkách. Věnujeme veškerou přiměřenou péči tomu, abychom zajistili správnost cen Produktů v době, kdy byly do systému zadány příslušné informace. Pokud však zjistíme chybu v ceně Produktů, které jste si objednali, podívejte se prosím na článek 12.5, co se stane v tomto případě.
12.2 Ceny našich produktů se mohou čas od času změnit, ale změny nebudou mít vliv na žádnou objednávku, kterou jsme potvrdili potvrzením objednávky.
12.3 Cena Produktu zahrnuje DPH (je-li relevantní) v příslušné aktuální sazbě účtovatelné ve Velké Británii prozatím.
12.4 Cena Produktu nezahrnuje náklady na dopravu. Naše poplatky za doručení jsou uvedeny na webu. Chcete-li zkontrolovat aktuální poplatky za doručení, podívejte se prosím na příslušnou stránku Prodejního obchodu pro produkt, který objednáváte.
12.5 Web obsahuje velké množství Produktů. Je vždy možné, že i přes naše přiměřené úsilí mohou být některé produkty na webu nesprávně oceněny. Ceny v rámci našich expedičních postupů obvykle zkontrolujeme, abychom:
12.5.1 Pokud je správná cena produktu nižší než cena uvedená na webu, vystavíme vám vrácení rozdílu mezi cenou, kterou jste zaplatili, a skutečnou cenou produktu. Pokud je však chyba v ceně zřejmá a nezaměnitelná a mohla by být rozumně rozpoznána jako nesprávná cena, nemusíme vám produkty poskytovat za nesprávnou (nižší) cenu; a
12.5.2 je -li správná cena Produktu vyšší než cena uvedená na Stránkách, budeme vás co nejdříve kontaktovat e-mailem, abychom vás o této chybě informovali. Poté vám dáme možnost zrušit vaši objednávku nebo zrušit vaši objednávku a pokračovat v nákupu Produktu za správnou cenu. Vaši objednávku nezpracujeme, dokud nebudeme mít pokyny. Pokud vás nebudeme moci kontaktovat pomocí kontaktních údajů, které jste uvedli během procesu objednávky do 7 dnů, budeme považovat objednávku za zrušenou a budeme vás písemně informovat.
13 | Jak zaplatit
13.1 1 Za produkty můžete platit pouze pomocí svého účtu Stripe prostřednictvím online systému zpracování plateb Juglo. Zobrazená měna se vždy zobrazí v GBP (£).
13.2 Platba za produkty a všechny příslušné poplatky za doručení jsou předem. Po schválení platby odešleme vaše produkty způsobem dopravy, který jste vybrali při nákupu.
13.3 Vezměte prosím na vědomí, že vaše platby provedené prostřednictvím těchto stránek budeme přijímat my (prodávající), nikoli společnost Juglo. Tato ujednání neovlivní žádná práva, která vůči vám podle těchto podmínek máte.
14 | Záruka výrobce
14.1 Na některé z produktů, které vám prodáváme, se vztahuje záruka výrobce. Podrobnosti o příslušných podmínkách naleznete v záruce výrobce poskytované s produkty.
14.2 Jste-li spotřebitelem, k vašim zákonným právům ve vztahu k vadným nebo neodpovídajícím výrobkům odpovídá záruka výrobce. Poradenství o vašich zákonných právech vám poskytne místní občanská poradna nebo kancelář obchodních standardů.
15 | Naše odpovědnost
15.1 Tam, kde jsou Produkty dodávány pro použití ve vašem podniku, souhlasíte s tím, že nebudete Produkt používat pro žádné účely dalšího prodeje.
15.2 Nic v těchto podmínkách neomezuje ani nevylučuje naši odpovědnost za:
15.2.1 smrt nebo zranění způsobené naší nedbalostí;
15.2.2 podvod nebo podvodné zkreslování;
15.2.3 porušení podmínek vyplývajících z článku 12 zákona o prodeji zboží z roku 1979 (vlastnické právo a tiché vlastnictví); nebo
15.2.4 porušení podmínek vyplývajících z oddílů 13 až 15 zákona o prodeji zboží z roku 1979 (popis, uspokojivá kvalita, vhodnost pro daný účel a vzorky); a
15.2.5 vadné výrobky podle zákona o ochraně spotřebitele z roku 1987.
15.3 Pokud nedodržíme tyto podmínky, jsme zodpovědní za ztrátu nebo škodu, kterou utrpíte, což je předvídatelným důsledkem našeho porušení těchto podmínek nebo naší nedbalosti, ale nejsme zodpovědní za jakoukoli ztrátu nebo škodu, kterou nelze předvídat. Ztráty nebo škody lze předvídat, pokud byly zjevným důsledkem našeho porušení nebo pokud o nich bylo uvažováno vy a my v době, kdy jsme uzavírali Smlouvu. S výhradou článku 15.2 neneseme vůči vám žádnou odpovědnost za ztrátu zisku, ztrátu podnikání, přerušení podnikání nebo ztrátu obchodní příležitosti.
15.4 S výhradou článku 15.2 naše celková odpovědnost vůči vám, pokud jde o všechny další ztráty vzniklé na základě nebo v souvislosti se smlouvou, ať už ve smlouvě, deliktu (včetně nedbalosti), porušením zákonné povinnosti nebo jinak, nesmí za žádných okolností překročit cena zaplacená za Produkty.
15.5 Pokud není v těchto Podmínkách výslovně uvedeno, neposkytujeme ve vztahu k Produktům žádné prohlášení, záruky ani závazky. Jakékoli prohlášení, podmínka nebo záruka, které mohou být implicitně zahrnuty nebo začleněny do těchto podmínek zákonem, obecným zákonem nebo jinak, jsou vyloučeny v plném rozsahu povoleném zákonem. Zejména nebudeme odpovědní za zajištění toho, že Produkty budou vhodné pro vaše účely.
16 | slevové kódy
16.1 Slevové kódy jsou k dispozici pro použití u produktů zakoupených na tomto webu. Další informace najdete v podmínkách pro slovové kódy.
17 | Události mimo naši kontrolu
17.1 Nebudeme odpovědní ani odpovědní za jakékoli nesplnění nebo zpoždění v plnění kterékoli z našich povinností vyplývajících ze smlouvy, které je způsobeno událostí mimo naši kontrolu. Událost mimo naši kontrolu je definována níže v článku 17.2.
17.2 Událostí mimo naši kontrolu se rozumí jakýkoli čin nebo událost mimo naši přiměřenou kontrolu, mimo jiné včetně Božích činů, stávek, výluek nebo jiných průmyslových akcí třetích stran, občanských nepokojů, nepokojů, invaze, teroristického útoku nebo hrozby terorismu útok, válka (ať již deklarovaná či nikoli) nebo ohrožení nebo příprava na válku, požár, výbuch, bouře, povodeň, zemětřesení, úpadek, epidemie nebo jiná přírodní katastrofa nebo selhání veřejných nebo soukromých telekomunikačních sítí nebo nemožnost využití železnic, lodní, letecká, motorová doprava nebo jiné prostředky veřejné nebo soukromé dopravy.
17.3 Pokud se uskuteční událost mimo naši kontrolu, která ovlivní plnění našich povinností vyplývajících ze smlouvy:
17.3.1 budeme vás kontaktovat, jakmile to bude rozumně možné, abychom vás informovali; a
17.3.2 naše závazky ze smlouvy budou pozastaveny a čas na plnění našich závazků bude prodloužen o dobu trvání akce mimo naši kontrolu. Pokud událost mimo naši kontrolu ovlivní naši dodávku produktů k vám, dohodneme si s vámi nové datum dodání po skončení akce mimo naši kontrolu.
18 | Komunikace mezi námi
18.1 Když v těchto Podmínkách odkazujeme na „písemně“, bude to zahrnovat e-mail.
18.2 Jste-li spotřebitelem:
18.2.1 Chcete-li zrušit smlouvu v souladu se svým zákonným právem k tomu, jak je uvedeno v článku 9, musíte nás písemně kontaktovat zasláním oznámení prostřednictvím vašeho zákaznického účtu. Možná si budete chtít ponechat kopii oznámení o zrušení, které odešlete, pro vlastní potřebu. Vaše zrušení je účinné ode dne, kdy jste zrušení prostřednictvím systému na webu odeslali. Chcete-li nás písemně kontaktovat z jakéhokoli jiného důvodu, například z důvodu poskytnutí zpětné vazby nebo reklamace, můžete nám to zaslat předplacenou poštou společnosti Juglo Ltd. na adrese Unit E, 1 Glenlen Street, East Kilbride, G74.
18.3 Pokud vás budeme muset kontaktovat nebo vám oznámit písemně, uděláme to e-mailem nebo předplacenou poštou na adresu, kterou jste nám uvedli v objednávce.
18.4 Pokud jste podnik, vezměte prosím na vědomí, že jakékoli oznámení, které nám dáte, nebo my vám, se bude považovat za přijaté a řádně doručené okamžitě po zveřejnění na našem webu, 24 hodin po odeslání e-mailu nebo tři dnů po datu odeslání jakéhokoli dopisu. Při prokazování doručení jakéhokoli oznámení bude stačit prokázat, že v případě dopisu byl tento dopis řádně adresován, orazítkován a umístěn na poštu, a v případě e-mailu, že takový e-mail pošta byla odeslána na uvedenou e-mailovou adresu adresáta. Ustanovení tohoto ustanovení se nevztahují na doručování jakýchkoli řízení nebo jiných písemností v rámci jakéhokoli právního jednání
19 | Další důležité podmínky
19.1 Můžeme převést naše práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy na jinou organizaci, ale to neovlivní vaše práva ani naše povinnosti vyplývající z těchto podmínek. Pokud k tomu dojde, budeme vás o tom vždy informovat zveřejněním na této webové stránce.
19.2 Vaše práva nebo povinnosti vyplývající z těchto podmínek můžete převést na jinou osobu, pouze pokud s tím písemně souhlasíme.
19.3 Smlouva je mezi vámi a námi a s výhradou článku 19.4 - žádná jiná osoba nebude mít žádná práva k prosazování kterékoli z jejích podmínek, ať už podle Smlouvy (Zákon o právech třetích stran) z roku 1999 nebo jinak.
19.4 Společnost Juglo je oprávněna vymáhat plnění smlouvy a podmínek podle zákona o smlouvách (právech třetích stran) z roku 1999.
19.5 Každý z odstavců těchto podmínek funguje samostatně. Pokud některý soud nebo příslušný orgán rozhodne, že některý z nich je nezákonný nebo nevymahatelný, zbývající odstavce zůstanou v plné platnosti a účinnosti.
19.6 Pokud nebudeme trvat na tom, že splníte některou ze svých povinností podle těchto Podmínek, nebo pokud nevymáháme svá práva vůči vám, nebo pokud to zpozdíme, neznamená to, že jsme se vzdali svých práv vůči vám a budeme to neznamená, že tyto povinnosti nemusíte dodržovat. Pokud se vzdáme výchozího nastavení, uděláme to pouze písemně, a to nebude znamenat, že se automaticky vzdáme pozdějšího výchozího nastavení.
19.7 Jste-li spotřebitelem, vezměte prosím na vědomí, že tyto podmínky se řídí anglickým právem. To znamená Smlouvu o nákupu Produktů prostřednictvím Webových stránek a jakýkoli spor nebo nárok vyplývající z ní nebo v souvislosti s ní se bude řídit anglickým právem. Vy i oba souhlasíme, že výlučnou příslušnost budou mít soudy Anglie a Walesu. Pokud však máte bydliště v Severním Irsku, můžete zahájit řízení také v Severním Irsku a pokud jste obyvatelem Skotska, můžete zahájit řízení také ve Skotsku.
19.8 Pokud podnikáte, řídí se tyto podmínky anglickým právem. To znamená, že smlouva a jakýkoli spor nebo nárok vyplývající z ní nebo v souvislosti s ní nebo jejím předmětem nebo formací (včetně mimosmluvních sporů nebo nároků) se budou řídit anglickým právem. Oba souhlasíme s výlučnou jurisdikcí soudů v Anglii a Walesu.
19.9 Nebudeme mezi sebou podávat kopii smlouvy.
PODMÍNKY SLEVOVÝCH KÓDŮ
1.1 Slevové kódy mohou být k dispozici pro použití u produktů zakoupených na tomto webu.
1.2 Slevové kódy nejsou platné pro použití ve spojení s jakoukoli jinou propagací nebo slevou (včetně mimo jiné celonárodních slevových akcí nebo slev produktů od Jugla), pokud není uvedeno jinak.
1.3 Slevové kódy se vztahují na hodnotu objednávky, s výjimkou nákladů na doručení, a podléhají našim všeobecným obchodním podmínkám.
1.4 Slevové kódy jsou platné pouze u produktů do vyprodání zásob a lze je kdykoli stáhnout.
1.5 Slevové kódy vyprší k datu a času uvedenému při jejich vystavení.
1.6 Na jednu objednávku lze použít pouze jeden slevový kód.
1.7 Jakékoli vrácení peněz zohlední slevu použitou na objednanou položku / položky.
1.8 Společnost Juglo si vyhrazuje právo tyto Podmínky změnit nebo promo akci kdykoli na základě přiměřeného upozornění odvolat
Poslední změna: 10 th prosince 2019